Pages in topic: [1 2] > |
Powwow: Apeldoorn - Netherlands
|
|
Inge Dijkstra Netherlands Local time: 22:15 Dutch to English + ... diner ietsje vroeger? | Sep 14, 2008 |
Ha Margreet en Henk,
Zou het diner misschien ietsje vroeger (17.00-17.30 uur) kunnen? Ik moet nl. de volgende ochtend weer heel vroeg op i.v.m. een kooroptreden ... (slap excuus, maar op zondag slaap ik meestal wat langer!) | | |
Henk Peelen Netherlands Local time: 22:15 Member (2003) German to Dutch + ... SITE LOCALIZER magnetronmaaltijd | Sep 15, 2008 |
Dat vinden ze prima, Inge. Jij mag wat eerder eten, het wordt dan wel een AH-magnetronmaaltijd van 3,95. Lekker goedkoop. We zullen kijken, ik moet nog boeken. Mieke: kanp hoor, ik heb wel mijn ogen laten laseren, maar ik wist niet dat je ze in je neus kunt laten zetten. | | |
Henk Peelen Netherlands Local time: 22:15 Member (2003) German to Dutch + ... SITE LOCALIZER Niet echt veel extra informatie | Oct 31, 2008 |
Ik heb niet echt niuwe informatie, avocado. Het is gewoon een bijeenkomst in de Cantharel. Vrijblijvend kennis maken, ervaringen delen, visitekaartjes of anderszins zakelijke informatie en adresgegevens uitwisselen, koffie drinken, diner enzovoort. Ik heb gereserveerd van 2 tot 8. Je kunt binnenkomen wanneer je wilt. Bij de entree zou een bord staan met vertalers-powwow of zoiets. | | |
Henk Peelen Netherlands Local time: 22:15 Member (2003) German to Dutch + ... SITE LOCALIZER
|
|
Hester Eymers Netherlands Local time: 22:15 Member (2005) English to Dutch + ... Tot een volgende keer! | Nov 9, 2008 |
Bedankt voor het organiseren, Henk! En alle anderen, bedankt voor de gezellige middag/avond, de nuttige tips en de leerzame verhalen! Tot een volgende keer!
Hartelijke groet, Hester | | |
Percy Balemans (X) Netherlands Local time: 22:15 't Was weer gezellig | Nov 9, 2008 |
Ik sluit me bij Hester aan. Altijd leuk om weer bekende én nieuwe gezichten te zien!
Percy | | |
Tot de volgende keer | Nov 9, 2008 |
Ik hoop er een/de volgende keer weer bij te zijn. Leuk om de mensen achter de avatars te leren kennen!
Riens | | |
Ik vond het ook weer een geslaagde powwow! Bedankt dus allemaal, in het bijzonder de organisatoren Henk en Margreet.
Antoinette | |
|
|
Carla Zwanenberg (X) Netherlands Local time: 22:15 English to Dutch + ... Bedankt allemaal | Nov 10, 2008 |
Voor de gezellige en informatieve middag!
Carla | | |
Tammo Kamminga (X) Netherlands Local time: 22:15 English to Dutch Tot een volgende keer! | Nov 10, 2008 |
Mijn eerste powwow en 't was erg gezellig en ook leerzaam voor deze newbie. De tijd vloog om. Altijd leuk om een ieder in levende lijve te zien. | | |
Mieke Tulp (X) Netherlands Local time: 22:15 English to Dutch
Henk en Margreet, hartelijk dank voor het organiseren van deze powwow.
Ik heb weer kunnen genieten van boeiende, leerzame, leuke, intense, grappige gesprekken. Tot een volgende keer allemaal!
Groet, Mieke | | |
Inge Dijkstra Netherlands Local time: 22:15 Dutch to English + ... Zeer geslaagd! | Nov 10, 2008 |
Was ook deze powwow! Henk en Margreet: bedankt voor de organisatie. Margreet, het was geweldig je weer te zien, ik heb grote bewondering voor je!
Percy en Mieke: dank voor jullie uitgebreide en nuttige tips om evt. ook full-time te gaan vertalen!
Leuk ook om weer nieuwe collega's te ontmoeten, en voor wie ik niet heb gesproken: een volgende keer graag!
Hartelijke groeten, Inge | |
|
|
José Gralike (X) Netherlands Local time: 22:15 German to Dutch + ...
Mijn eerste powwow is me goed bevallen, dus vast wel tot ziens!
Groeten,
Josee (zonder accent want vanaf een vreemd toetsenbord, wegens storing thuis) | | |
Henk Peelen Netherlands Local time: 22:15 Member (2003) German to Dutch + ... SITE LOCALIZER Bedankt allemaal | Nov 10, 2008 |
Jullie hebben er weer een succes van gemaakt. Het eten was een beetje mager, ik had zondag enorm honger, maar dat lag aan het restaurant. De foto's zijn klaar. Even zoeken, dan vind je tussen de schapen, molens, hanen en vlaggen nog een paar vertalers. Hier vind je de basisverzameling: http://picasaweb.google.nl/HenkPeelen/Apeldoorn# | | |
Ed Barsukoff Netherlands Local time: 22:15 German to Dutch + ... Hallo allemaal! | Nov 10, 2008 |
Het was voor mij de eerste keer en ik vond het ook een bijzondere belevenis!
Bedankt voor alle goede raadgevingen en hopelijk tot een volgende keer
Hartelijke groeten,
Ed | | |
Pages in topic: [1 2] > |